cuppie

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Emma - 13 oktober 2012 23:32

Denna boken handlar om Pim-Pim, en helt vanlig kille, bara att han har en konstigt namn. Men han har även lärt känna en speciell person, en ängel som kallar sig själv för Extra.. Extra- böckerna är en serie med böcker. Denna boken är den tredje i serien, så jag rekommenderar att man läser den första boken som heter: Extra, en morgon stod hon bara där. Serien är inte fristående, så jag ska inte avslöja för mycket c;! Denna boken handlar om att det kommer en ny kille till Pim-Pims klass. Han är väldigt schysst, men sedan börjar det hända konstiga saker. Vem är den nya killen egentligen? Jag skriver en väldigt kort resension nu, för jag vill inte avslöja något. Men om man vill läsa böckerna så ska man börja med första delen som heter "Extra, en morgon stod hon bara där". Böckerna är grymt bra! De rekommenderas starkt! Boken passar till många åldrar, men 10-14 års åldern kanske. Böckerna är skrivna av Per Nilsson. ^-^


XOXO

Emma. ^^



Av Emma - 13 oktober 2012 23:14

Hej alla sötnosar, förlåt för att jag har uppdaterat bloggen så ofta. Jag ska försöka få in en resension om en bok nu ikväll. Nåja, jag ska bli bättre på att blogga. Kram på er! ^^


XOXO

Emma ^^ 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards